Penipuan dalam Tawaran Perdagangan Petroleum: Kapal Diisi Skim BLCO dalam Perdagangan Minyak Kosmopolitan

RAMPANT PENIPUAN & RIP-OFF SEKARANG SEBENARNYA PENYELIDIKAN YANG BAIK DALAM INDUSTRI MINYAK TERTENTU Dengan istilah termudah dan paling jelas, di dalam bidang industri petroleum pasaran "pvjbet" yang disebut sekarang ini, terdapat SATU FAKTA sentral yang telah hampir mantap di antara hampir semua pakar dan pelabur yang terhormat - dan bahkan iaitu, hari ini lapangan terkenal dengan penipuan, penipuan dan penipu yang berleluasa dan meluas.

Tambahan lagi, di pasaran hari ini ditambah dengan iklim pasaran, pelanggan minyak atau produk petroleum00 GENUINE tahap tinggi yang mencari penjual produk yang sama asli, ini menjadi semakin sukar, jika tidak sangat sukar, untuk mendapatkannya, dan bassesse sebaliknya. Paling menyedihkan, saya mesti menyimpulkan bahawa kesimpulan itu adalah salah satu yang saya sertakan selama ini, berdasarkan bukan hanya pada persetujuan bersama di antara pakar dan pelabur yang dihormati, tetapi berdasarkan kajian, kajian dan penulisan saya sendiri dalam bidang tertentu.

STRUKTUR "LOADED OIL VESSEL"

Dalam pandangan penulis dan penilaian yang dipertimbangkan oleh penulis ini, salah satu yang melibatkan cara-cara penting di mana pelaku penipuan sedemikian dalam ujian transaksi perdagangan petroleum antarabangsa untuk membuatnya hari ini, adalah dengan membentangkan dan mengemukakan tawaran seperti berkenaan dengan kapal minyak BLCO yang sudah dimuat atau pelbagai produk minyak lain.

Kita semua akan memanggilnya: Kapal minyak esensial yang dimuat dari Skim BLCO dalam Perdagangan Minyak Dunia. Sekurang-kurangnya, hadiah penjualan yang disajikan sebagai tawaran kapal layar minyak yang dimuatkan harus segera memberikan bendera merah dan penggera yang sangat berhati-hati untuk orangnya, bahawa bungkusannya, pada idealnya, agak dipersoalkan kerana kapasitinya, dan banyak lagi kemungkinan dan banyak kemungkinan itu pasti perjanjian palsu dan penipuan.

Apakah sifat asas skema ini? Secara sederhana, tuntutan oleh peniaga Internet yang menjaja hadiah tersebut, adalah bahawa produk tersebut (minyak mentah atau banyak produk petroleum halus) telah "dimuat" dalam kapal baru yang terletak di tempat yang terpilih di perairan internasional plus sudah siap dan menunggu penghantaran cepat (biasanya dalam pengaturan TTO) kepada pelanggan yang bersedia untuk membelinya.

(Sebagai Amanah dari beberapa pembeli minyak mentah utama yang terakreditasi di Amerika Syarikat dan Eropah, pengarang ini hampir tidak dapat mengira berapa kali setiap hari yang kami terima seperti tawaran di kotak e-mel pejabat perundingan kami sendiri atau melalui telefon panggilan - tawaran daripada orang yang menyatakan bahawa mereka adalah "penjual", "mandat, inci atau perantara" perdagangan masa depan komoditi, dan bahawa mereka mempunyai kira-kira 2, 000, 000, kadang-kadang meningkat sehingga 4 juta, tong BLCO atau malah FLCO tersedia untuk ditawarkan, sebulan, dan semuanya sudah "dimuat" di kapal di perairan antarabangsa).

Personal Loan Malaysia

PROSEDUR YACHT LOADED TYPICAL

Tawaran umum jenis yang sangat dihargai, yang dengan jelas menerangkan ukuran penipuan khusus ini dalam perjanjian perdagangan minyak, pastinya merupakan tawaran yang baru diterima di pejabat agensi penulis dari peniaga yang kononnya mengaku memiliki "KAPAL yang sudah di'Ogo 'yang hebat untuk Bonny Mild Crude Oil (BLCO), "dan bersetuju bahawa" Kami dapat melakukan apa sahaja kuantiti yang diminta. "TAWARAN PESERTA DIBACA SEPERTI BERIKUT:

1) Petunjuk Pelanggan dan Penjual dan meterai Kontrak termasuk koordinat perbankan dan menukar salinan yang ditandatangani melalui surat elektronik. Rangkap elektronik yang ditandatangani oleh kedua-dua Perayaan tersebut dianggap sah dan boleh dilaksanakan serta HARUS tidak diubah. SPA yang dilaksanakan biasanya disimpan di bank masing-masing.

2) Kapten penjual mengeluarkan ATB laut untuk pemeriksa yang dicalonkan dan barang berharga super dan membawa supercargo di atas kapal yang penuh sesak untuk pengesahan barang.

3) Masalah pembeli Pembayaran berkaitan dengan Empat puluh JUTA NAIRA (N40, 000, 1000. 00) memihak kepada penjual untuk logistik setelah pengesahan barang dagangan.

4) Penjual mengesahkan Payment plus kemudian membersihkan dan memindahkan kapal ke perairan Cotonou untuk analisis Q dan Q. anda.

5) Pemeriksa Pembeli membawa kapal yang penuh sesak di perairan antarabangsa Cotonou untuk melakukan pemeriksaan rumah berkualiti dan kuantiti (dengan perbelanjaan penawar).

6) Laporan Queen and Q dikeluarkan kepada pembeli dan bank yang dicalonkan penjual seperti yang termaktub dalam kontrak dan bahkan pembeli melakukan perjalanan sewaan semula pada kapal biasanya.

7) Surat Siaran Pelanggan yang berkaitan dengan Kredit (LC) yang ditujukan untuk keseluruhan penghantaran dan komisen broker.

8) Pembayaran muktamad dipengaruhi oleh Notis Kredit Operatif atau mungkin Swift KTT Line Transfer pembayaran 100% untuk pengiriman kepada komisen dan komisen ke semua akaun institusi kewangan yang dicalonkan perantara (seperti yang spesifik dalam SPA) secara serentak terhadap dokumen penghantaran dan kargo yang diputuskan yang diserahkan hanya oleh penjual melalui larangannya.