requirements to become a chiropractor





צרכים לקחת כירופרקטור

כירופרקטור הנו מביא המיישם את שיטת הריפוי של החולים בטיפולי כירופרקטיקה. כירופרקטיקה הוא נדמה לנו שהוא טיפול בריאותי הכולל שירות אינן רפואיים, ש תרופות, חפים ניתוח של. תרופה היא מתרכזת בטיפול בחוסר יישור מאמר השדרה ומונעת צרות מצב הקשורות למערכת העצבים.

בדרישות לבחור רופא צירקורטור מתייחסים להמשך תנאי לחזות ראשון / מכללה לארבע שנים רבות כמעט בכל המדינות. ההכשרה כוללת 4 זמן המחולקות לשנתיים בידי מדעי יסוד אלו שיש להן מטרה להשלמה מעולה על ידי קונבנציונלי 1.

פעילות ההכשרה אצל כירופרקט הנו בידי 2 שנים שכוללת רק את המדעים הקליניים שלאחריה יש צורך ב מועצות לאומיות, דבר שבשגרה הוא 2. באופן הכירופרקטור יימצא לנכון לרשום בטיפול פיזיולוגי למעשה, פשוט 3 על ידי הכשרות הכירופרקטיקה בקרב המועצות הלאומיות היא בעצם שדרוש.

הדמיה האבחנתית, טכניקת כירופרקטיקה וניהול מספר פעמים, כישורים ומיומנויות על ידי כירופרקט נבדקים בחלק 4 על ידי סיריקולום העשוי להידרש לבדיקה מעשית מסוימת בידי הארץ במדינות מסוימות. במטרה לשאת כירופרקטור מסוגל תחולת החיים של התמחות בקרב קיימת במרפאת מכללות נדרשת וכדלקמן למי שמתאמן לתכנן כירופרקטור.

הבקשה המיוחדת להיות כירופרקטור מכילה ואלה תוכניות גיוס מסכימות אופציונליות המתוזמנות אחרי תכנית הלימודים של הלוחות. תוכניות הללו נלקחות בידי ההכשרה האישית, ומסתיימות לפני רישוי כירופרקטיקה והן יסודות שאיפות ההתמחות. היכולות הכלולים בתרגול האישי נלמדים תוך כדי הזמן תוכנית ההתמחות ועל ידי תרגיל במרפאה מבחוץ אל הבית ההוראה.

הדרישות כעבור הלימודים ליטול כירופרקטור 40 עת עבודה בלימודי מאושרות אשר מזכות אחת לשנתיים, נושא רגיל והן במדינות אחרות, מחויב לבחור כירופרקטור. הכירופרקטורים יכולים לפעול למטרה להשלים הסמכת דירקטוריון שקיימת בתכניות השהייה לאחר הלימודים.

רבות מהמכללות לכירופרקטיקה מציעות תוכניות מסוג זה בסילבוס שנה אחת א 'ו -3, אם שאפשר להעסיק את החסימות בזמן תרגיל במרפאות שונות בכל מקומות הברית של אמריקה. אתרי אינטרנט קורס הנדל"ן בכירופרקטים מורכבות דרך -300 זמן ניכר, שיש להן פרק זמן של לא פחות מ 5 2. לאחר בחינה בכתב ויחד עם פה עוקבות 5 שנות תרגול אילו להשלמת קורס הגיע.

image

image
תוכניות ההסמכה בידי כירופרקטיקה כוללות אורטופדיה, רדיולוגיה, אוכל, רפואה ספורטיבית, פרקטיקה משפחתית, שיקום ועוד. ממש כמו לרופאים מגוונים, השגרה המקובלת עד לקבלת ארגון ראוי לאבחון וטיפול בחולים עשויה אחרי המוצלחים בכירופרקטור. ההיסטוריה הרפואית של המשתמש, מחקרים נוירולוגיות, מחקרים אורטופדיות והיסטוריה בריאותית נחוצים לצרכנים אלה. הם עלולים וכדלקמן לשווק מספר בדיקות חנות מסחרית.

הכירופרקטורים השם נקודת על אודות רדיותרפיה כמו צילומי רנטגן ותמונות אבחון רבות המגוונות לאבחון כאבים בחזה קישור השדרה. מומחים בכירופרקטור חוקרים גם את אותם תנוחת המטופל וגם את קישור השדרה תוך שימוש במהלך המיוחד. כירופרקטורים מכוונים ידנית את כל מאמר השדרה לחולים שאפשר לייחס את בעיותיהם הבריאותיות למערכת השלד והשרירים.

תרופות נמצא בכל מקום אחרות למשל שירותים על ידי מאור, של מים, אולטרסאונד, עיסוי וטיפולים אלקטרוניים נקבעים למטופלים. הכירופרקטורים משתמשים וגם בחום ודיקור סיני. משתמשים ואלה בתומכים דוגמת רצועות, קלטות וסוגרים שרצוי לכוונן גופנית.

כירופרקטור מייחס ייעוץ לחולים ועל ידי זה נעשה אותם למודעים בנוגע ל מושגים רפואיים כגון פעילות פיזית, תזונה, תחזוקה מתח למשקוף ושינויים בצורה חייכם. שירותים הללו אינן נעשה ניתוחים או רושמים תרופות.

image