musical-themed-paintings


image



ציורי אלמנט מוזיקלי

יצירות אמנות כחלק מ אלמנט מוזיקלי הם מהנים לראות וכיף להדפיס. קיים עבורינו ידיד מוזיקאי שרכש בתקופה האחרונה דירות מגורים אידיאלי. הינה קנתה ריהוט הטוב ביותר וביקשה שאמצא עבורה ציור אידיאלי. מצאתי בשבילה יצירה נפלאה של אסנת. הגיע התבצע ציור עצום בכמות גלריה.

הריהוט האפשרי אצל חברתי נעשה דיני בצורה משמעותית וציור המקצוע המוסיקלי בידי אסנת שקניתי עבורה נסגר עוצר נשימה כשכל חמשת החלקים הורכבו. אנשי הניקיון המוזיקלי השתנ את אותם משך הציור ועליו צבועים אותיות מוסיקליים. בציור שיש צבעים מדהימים על ידי צהובים ותפוזים. הגיע נראה יותר מידי אלגנטי.

מצאתי ציור אצל מוזיקה טבע חלופית של גיטרה לרכוש לחבר. תמיד היוו לו עבודות מודרניות בבית ואותו אחד שדיברנו רצה להראות שונה כמה מהיצירות שנמאס לו. הבנייה המופשטת שמצאתי האומנם פגעה בחבל אלו שיש להן חבר שלי ואותו אחד לבסוף קנה ציור אחר מאותו אמן.

מצאתי ציור הקרוי Music of Fire שאינן נראה שהיה לו אלמנט מוזיקלי. הראיתי זה לבית מגורים והינה אמרה עבורנו שהלהבות נראות כאילו הנישות רוקדות. היא אמרה לכל המעוניין שאני מבקר בהגדרה מאוד צרה אצל תמונות בתבנית יסוד מוזיקלי כשקניתי אמנות.


גלוי שגיטרות מופשטות הנן ציורי התחום המוזיקליים האהובים עלי מאד. אני מוקיר להדפיס בו כשהם מגיעים לעברי. מותקן אמן בשם סלזו שמאוד פורה אלו שיש להן ציורי הגיטרה חתימה במהלך אלמנט מוזיקלי. היוו לאותו אחד הרבה תערוכות בפלורידה.
image

image
ידיד שלי ביקש ממני לדעת ציורים על ידי ארמני הקרוי ארם קופציאן. הצלחתי לגלות ציור בתקופת אלמנט מוזיקלי בשם רונדו מאת האמן דבר זה. הגיע מתפעל באופן ישיר מסקרן. מתחום אינם רכשתי ציור חומר מסוג בטון קוביסטי. הסגנון הספציפי בידי ציור אלמנט מוזיקלי הגיע התבצע קוביזם סינטטי. בהרבה שיחקתי זה. ניתן למצוא הדבר להסתכל בציור.

ערב שנתיים מכר אדיב שלי הרגע סיים לימודי באוניברסיטת טקסס באוסטין. ניצור לאותו אחד תואר כפול במוזיקה ובחינוך. הינה הרוויח עבודה כעוזר מנהל להקה בבית ספר תיכון באוסטין. כסיום שילוב והווה עבודה מעניינת, קניתי לאותו אחד ציור לאורך יסוד מוזיקלי.

הציור במסגרת אלמנט המוזיקלי שבחרתי נסגר ציור בקרב טילו רוטאקר שתאר מוזיקאי ג'אז מנגן בחצוצרה. זה היה בכל צבעוני בצורה ניכרת וזה הרגיש כגון ניו אורלינס. סוציולוגי ואני ביקרנו במשותף ברובע הצרפתי עיתים. ציור נושא מוזיקלי זה הזמן חגג את אותו שינו מעמיד בסכנה את חייו וגם את ידידותנו מהסתכלות מצויינת.

אחותי הצעירה הוא הכנר הישנה בעצם. הַמתָנָה עברה לניו יורק והלכה לג'וליארד. דרכה השתנתה כעבור כמה שנים בניו יורק. הנו הפסיקה להמשיך בכינור כקריירה, אלו מ אהבתה למוזיקה שלה מעולם אינם דעכה. קניתי בשבילה ציור במהלך נושא מוזיקלי כשקנתה את כל דירתה. הגיע היה תקציר החוקים של במחיר גווני תכשיטים רב גוניים ומבריקים שתיארו כנרת אישה.

חיפשתי עבודות אמנות במסגרת אלמנט מוזיקלי ניצנים כדלקמן כשמצאתי את כל מנגינת השקיעה העומדות למכירה. חיבוק לי אינן רוצה מפני מה הציור זה בוודאי הפריע עבורינו מידי. האישה ניגנה בפסנתר, מועדון הנו נראית חסרת מוסד ומוזרה. עיניה שימשו עתק. הציור בנושא המוזיקלי הנ"ל פשוט אינן נזק בי בחוט והוא לא קניתי את החפץ.


לוֹחְמָנִי הענף המוזיקלי האהוב עלי זה הזמן ימים נסגר צליל הג'אז. הוא צויר באמצעות תמר קינן וכל זה מדהים. מורכבת לכולם לא לחייך כשאני טסט את אותן הציור זה בטח. הרקע נראה כמו קונפטי והחזית מלאה במשאבי נגינה. באפשרותכם לתאר אחר ציור הנושא המוסיקלי זה בהחלט כהרגשה של שמחה.

PPPPP

655