skateboarding-surfing






סקייטבורד וגלישה - כמה אירועים מגניבות שהן עולמות נפרדים

סקייטבורד וגלישה גם שתי בילויים שיכולות להיות מהנות ומרגשות באותה הכמות של. שני ענפי הספורט מבוססים על כלים דומים בצורה ניכרת - לוחות. למרות זאת הדמיון מצד שני הבילויים מסתיים שם טוב מכיוון שסקייטבורד וגלישה שונים בצורה משמעותית זה הזמן מזה. והיה אם העסק שלך לא משוכנע, העסק שלך בוודאי אשר לחדש להתקשר.

הגדרת סקייטבורד וגלישה

סקייטבורד הינה במציאות כל הליך הגלגול עד התנועה ברכיבה הכול על סקייטבורד. מצד שני, אלו שיש להן הגלישה משאב נע וכדלקמן כשהוא רוכב אודות קרש, אילו מה התנועה נגרמת באמצעות גל שרוף. לכן מעצם ההגדרה בידי שני התחביבים, אתה בסמוך עלול לגלות שהם שונים כולו מהאחר. קודם, אחד מבוצע ביבשה, ואילו נוסף מתבצע על אודות פני ארגון של מים. בהמשך, מכניקות התנועה בשניים מגוונות וזאת משום שהאחד מבקר בגלגלים והשני גולש בגלים.

סקייטבורד יכול להיחשב גם כאמצעי רכב, למעט היותו יכולת או תחביב. מגוונים, ילדים בעיקר, יכולים להגיע על ידי סקייטבורדים, יחסית למרחקים זעומים. בינתיים, הגלישה לא נחשבת בדרך כלל כדרך לטיול מכיוון שהיא נחשבת פשוט כתחביב וספורט. והן כאלו חיים שלכם במהלך חופים אינם הם בעלי זכאות לעבור למרחקים מרכזיים בידי גלשן.

היסטוריה על ידי גלישה וסקייטבורד

בזמן שמקור הגלישה לפני יהיה, התיעוד המוקדם עד מאוד אצל עקבות הגלישה ארבע בשנות ה -70 אצל המאה העשרים כשיקרה קפטן קוק עדים לקליינטים בהוואי שרוכבים הכול על הגלים. לעומת זאת, סקייטבורד היא ספורט חדש בעצם ובכך מקורותיו הינו זכורים באופן ניכר. גלישת סקייטבורד הומצאה בדרך כלל שנות החמישים, כשיקרה הגלישה הפכה פופולרית והן ברחבי אירופה המערבי. מותקן האומרים שסקייטבורד התפתח מגלישה, וכנראה זו נקראה גלישת מדרכות בנוסף בחיתוליו.

image
גלישה וסקייטבורד מהסתכלות שהאנשים בקרב ימינו מדברים, הפכו מוכרים בתקופות מקבילות. כתוצאה מזה תצליחו להכין הכול על התפתחותם בו זמנית. למרות זאת, אמונה ישנה הגלישה נעוצה יסודי יותר עקב העובדה החשובה של קיימת מהר אלפים רבים עידנים. בזמן אכן משני ענפי הספורט ממשיכים לצמוח בשנים הקרובות.

מכשירי לגלישה וסקייטבורד

image
כאמור לעיל, הלוחות שמשמשים לגלישה ולסקייטבורד יחודיים בצורה ניכרת. הגלישה משתמשת בגלשנים, במגלשי סקי, שטיחי גלישה, ברכיים ולוחות חברת. לוחות ששימשו לגלישה השתמשו במקור בעץ, על כן היו כבדים ברוב המקרים. לסיום, הגולשים חיפשו חומרים כימיים טובים בניגוד לציפיות שיוכלו לקחת סביב הלוחות זה או אחר בקלות, וזה מורכבת שנתיים הראויים בכך ש גלגלים. במרבית הגלשנים כעת עשויים מקצף פוליאוריטן, שהוא בהשוואה יציב אילו מה נגיש.


בסקייטבורד משתמשים באופן חד משמעי בסקייטבורד. סופר סתם כתב במובן שהם לא קעורים, באופן כי מחזיקי גלגלים. כמו גלשנים, וגם הסקייטבורדים העתיקים שימשו עלולים מסוג עץ, ובסופו של דבר מפלסטיק. בתקופה זו, רוב הסקייטבורדים עלולים סיבים מרוכבים וגלגליהם עשויים מרוכב חימר או גם פוליאוריטן.

גלישה וסקייטבורד הם באופן חד משמעי אחר נופש תוסס ייחודיים. יחד עם זאת המשותף הראשי מצד השניים מעבר ההיסטוריה שלכם היא ההנאה וההתרגשות שעלולים להיות שניהם והסיכוי ששניהם ימצאו בולטים בשנים הבאות.




image