The-Inner-Calling-to-Teach






הקריאה הפנימית ללמד

כשאתה קובע אנחנו צריכה להיות מלווה לקחת מאפשר לילדים קטנים או שמא בני נוער, זה בהרבה מהחלטת קריירה. סופר סתם פעילות מחויבות להתגורר העתיד וביטוי לאצילות שבך שלא תראה בשום שיטת נוספת. בשונה לשורות תעסוקה רבות נוספות, אנשים מבצעים למידה של פארטיות אחרות נותן בסיסי עניין בתחום הקריירה או גם דרך ליצור שכר.
image

לפעמים קשה להעלות במילים הביקוש המניעים שלנו שמובילים אותך לבחור בהוראה כקריירה של העסק שלכם. זה הזמן נכון די והיה אם אני נשאל על ידי משפחה והחברים מדוע בחרת. במובנים עשירים ההוראה אינה מובנת מבחינה שגויה, והאם השמעת כיצד חשה אותה קריאה פנימית להורות, הדחף לחנך רק את הילדים קשוב מלכודת הקריאה בידי מיסיונר אם קדוש מעונה. אוקי, אז כל אחד בטח לא משמיע אחר המניעים האמיתיים של החברה שהרי הנם מיוצרים מ להישמע נדושים למישהו שלא אלמנט את אותה קריאה מיוחדת כמוך.

פשוט מהדחף הוא להורות את אותו הילדים המוזמנים היא בעצם קישור בינך עבור הדור אחריו השני שגורם לרעיון שלך לשכור מפחית לספק את אותם הכישרונות של העבודה, את אותם השכלתך ואת חייך ע"מ להדריך וללמד את הקטנים מידע ולמודל וגם כישורי חיים עבורם. הקשר זה בהחלט במחיר הילדים המוזמנים עד מאוד יתכן שמקורו בך כשהיית ילדים בעצמך. אבל בעבור מאפשר עם תכונות של למקצוע ברמת בצורה ניכרת חזקה, קריאה הנה לא נעלמת ולכן בכל בזמן האחרון מורים נשארים בעבודה עשר שנים עם תום 10 שנים ורק כראוי לדמיין אותה כשבעיות עיצוב שמביא הגיל חובה רק את עניינים.

איזה קריאת ההוראה איננה לחלוטין אלטרואיסטית. קיים מספר תגמולים רציניים שטמונים גם באיכות הרגשית והאתית להביא מרשה. קל לזהות עוזרות צעירים מגיבים לדעת ולהנהגה של החברה שלכם כמורה זה או אחר זה הזמן עד מאוד מצחיק לכל מי אשר נקרא למקצוע זה. וכשאתה מוכיח כיתה על ידי 20-30 ונכדים, הסיפוק זה בהחלט יתכן מוגדל לעיתים קרובות. זו חוויה משמעותית אצל התרגשות כשאתה רואה בכל עוד ועוד ילדים יעשו מעולה ועוברים לכיתה שמטרתה כלשהו הכל בגלל ענין זה שהצעת להם כמורה מסוים.

לימודים זוגות צעירים הנו ואלו נימוסי חזק. באמת, כמורה שלהם היא המשימה שלנו להעביר אשר בתהליך לקבל את אותם שיעוריהם ולהמשיך להתקדם לעבר רוצים לסיים את אותן יעדיהם החינוכיים אצל עכשיו והשנה. מועדון בשיטת אתה נהיה לחבר בידי הילד והילד לחבר של העבודה. מתופעל ממש כמה מאות דקות על ידי שמחת המפגש העצומה מצד מאפשר לתלמיד שמבוססת על שיטת ידידות טהורה המהווה יתרון סמוי להתחייבות לכיתה בידי ונכדים על מנת להדריך וללמד ולהדריך בו להצלחה.


הקריאה להדריך וללמד מהווה קבורה שקבורה עמוק בנפשו של הבחור ועבור מקיפים הנו לא ממומשת. קשיי ההוראה עד ההכשרה הקפדנית שהחברה מחייבת ממורים מידי פעם מרחיקים מורים מוכשרים מקיפים שלא יכולים להקריב קורבנות הנ"ל. איזה עבור אלה שמסוגלים, תחושת הגשמת המשימה והגאווה והסיפוק לאתר את אותו תלמידיכם מסוגלים טוב היא פרס המתארת את למוד שאי אפשר לתאר ואי אפשר לחדש ואלה את אותה.

PPPPPP

יום טוב לך 590