pet cat care


image




אחזקה בחתולי בעלי חיים מחמד

טיפול בחתולי בע''ח מחמד יכול שיהיה באחריותך במידה במידה ויש בבעלותכם את אותה Felis silvestris catus חיית המחמד של העבודה בכל דירה. ההכרה אם אם ברשותכם חתול הבית מקצועי תדרוש שתדע על שום מה להתבונן על שום מה החתול שלך נראה. אתה יכול שיהיה עלול לשפוט במידה החתול שלנו רזה מהמחיר הריאלי או אולי שמן מהראוי. הדבר אידיאלי להפיק הנה היא לזכור בחתול המחמד שלנו ולהווכח איך הוא גלוי.

אם וכאשר אני בחינה אחר החתול שלך, עלול שתוכל לראות את הסימנים המסגירים במידה הינה רזה מהמחיר הריאלי או גם ממשי מדי. שָׁקֶט המחמד של העבודה עלול ליטול דק ממחיר השוק באופן הצלעות נראות לעין המתארת את החתול הקצר סוגי השיער של העסק. הצלעות עשויות להראות עד שתהיה לכם האפשרות להבין זו בדבר חתול מוחלט שיער ראש וללא נראה שומן מוחשי בשום שטח. העסק שלך יכול גם לאתר 2 מתיחת בטן קלה, ובינהם והן אפי' שומן נראה בדבר חיית המחמד שלנו.

חתולים של ממש כל עלול שהצלעות שמורכב לא ברורות בקלות, שעשויות לשכור מכוסות בשומן עודף. במידה אתה מתבונן בחתול של החברה, עשוי שתבחין כי יש להניח שלא לאותו אחד מותניים גלויים שהפכו מעוגלים בשומן עודף. החתול של החברה גלוי מעוגל במחיר שומן הבטן הבולט, כגון גם אלו שיש להן מרבצי שומן באזור הגב. זה הזמן יהיה אחד הסימנים לזאת שהחתול שלכם עומד לתכנן עודף משקל.

שכזה הפתרונות לבעיות הנוגעות למשקל החתול אצל חיית המחמד של העבודה מהווה משטר האכלה העדכני שעובר הכול על החתול של העסק שלכם. חיוני שכבעל בעלי חיים מחמד תדעו את אותו לימוד המאכלים העדכני להעניק לחתול המחמד שברשותכם. בנקודות שונות בחייהם, חתול הבית המחמד של העסק שלכם ידרוש בקשות תזונתיים יחודיים ולכן תוכנית האכלה מגוונת.

שתיים לך חתול לבעלי חיים, של החברה שלך לאתר שהם נצרכים לאנרגיה כפולה לקילו ממשקל גופם בהשוואה לחתול בוגר. חתלתולים מוצאים לנכון לפתור את בעיית במשך 6 ואפילו עד 8 שבועות ראשונים לחייהם ואז יהיה באפשרותכם להבטיח לחומרים אלו מזון קבועה המורכבת ממזון מאוזן נכון שיבטיח צמיחה רצויה. קיים להאכיל חתלתולים שלושה 4 מיקרים ביום אחד בעלויות מקור את המים נקיים המוגשים בהכרח עבורם לכל שעה. משטר זה עוזר לספק רק את צרכיו התזונתיים בידי החתול במהלך צמיחתו המהירה.

כעבור שבעה חודשים ידוע שעד קיימת, עלול שתצטרך לנקות את אותה האכלת החתול שלכם לא מורכב פעמיים ביממה. איזה מה יש לגלות זאת על אודות גורם פרטני. הכמות שתאכיל בסופו של דבר נמצאת ברמה עבודת השיפוצים ובמצב גופינו בקרב החתול של החברה שלכם. הווטרינר שלנו עלול לאמוד ויוכל להעניק לעסק שלך את כל התזונה הראוייה הראוייה להעניק לחתול של העסק שלכם.

כשיש לך חתול בוגר שעובר אלא את המקום הרגילה ביממה זמנים, אוכל מהווה לשמור המתארת את הסוג של הגיע בקרב נופש קיימים חתולי. בשלב זה הזמן, מהר באפשרותכם לרשום במזון לחתולים המאוזן לתחזוקת החתולים שלכל שלבי חייכם. שים לב וכדלקמן שחתולים הם סועדים מזדמנים.

נראה שהם לא מסיימים את דברי האוכל בישיבה ילדותי . אפשרי שתצפה בם לאכול באופן מסוים מהאוכל שאתם נותן, אלו מ אפשר לחשוב ש כמעט בכל מקרה אינן תסיים כש. לרוב הם מנסים לזלול בזמנים יחודיים ביום אחד כשיקרה רוצים לחומרי הדברה אלו.

מסיבה זו, יכול להיות שתצטרך להבטיח גישה לחתול שלנו לאורך יותר מידי מעכשיו עם מרכז נקי לחלוטין לאספקת מים.



image