همه چیز درباره لینک بیلدینگ و اصول ایجاد بکلینک موثر

خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ آگهی کدام بهتر است؟

شما لینک خود را برای «سایت با کیفیت» آماده کنید. لینکهایی خاص وجود دارند که هرگز نباید سایت شما لینک کنند ، اگر تصمیم به استفاده از این لینک ها دارید، فقط خود را معرض خطر ابتلا به مجازات بسیار بیشتر می کنید. من نمیخواهم شما فکر کنید من حدس می زنم ، این یک واقعیت است که این لینک ها می توانند شما را مجازات دستی یا مجازات الگوریتمی کنند. اما این دروغ است ، هنگامی که شما در یک سایت غیر مرتبط و یا فروش بک لینک انبوه شبکه ای تبلیغ می کنید در واقع دارید خود را دار میزنید. شما می توانید به هر انجمن سئویی که می خواهید بروید و لینک های آن هارا بخرید ، این نو سایت ها اغلب خدمات خود را به عنوان “فروش بک لینک سه ماهه و 6 ماهه” تبلیغ می کنند. در جریان باشید هر سایتی که از این لینک ها استفاده کند از بین میرود. این ها برخی از ارزان ترین گاهی مجانی ترین لینک هایی هستند که می توانید آنها را خریداری کنید. آنها همچنین دستور العمل کامل برای فرود مجازات هستند. من قبول میکنم که backlinks ستون کناری و پاورقی میتوانند کار کنند، اما آنها نیز خطرناک هستند.

روش های ساخت بک لینک - مجله خبری رویش

خرید بک لینک با کیفیت . Your key word + inurl:guest-article-suggestions

2. Moz Backlink Explorer
3. مطالب و پُست های فروم ها
4. سایتهایی با هشدار ویروس یا بدافزار
image
5. آبان ۱۳۹۸ (۱)
6. فرم زیر را با دقت کامل پر کنید
7. بهبود رتبه وبسایت شما
8. تولید ترافیک و معرفی بیشتر برند


ساخت لینک برای سایت یک کار همیشگی و بخش جدانشدنی از سئو سایت شما است.بنابراین باید برای هفته ها و ماه های آینده برنامه داشته باشید و سایتهای مناسب را برای ساخت لینک انتخاب کنید. لینکسازی به صورتی نیست که فراموش شود یا سایت شما به جایگاهی برسد که نیاز به هیچ لینکی نداشته باشد. هر سایتی و در هر جایگاهی به صورت مستمر با داشتن استراتژی مناسب نیاز به ساخت بک لینک دارد و این بخشی از برنامه موفقیت سایت است. سعی کنید انکر تسکت اگزکت مچ یا همان کلمه کلیدی اصلی را به میزان کمی استفاده کنید و بجای آن از کلمات هم خانواده یا کلمات عمومی برای ساخت بک لینک استفاده کنید. قبلا درمورد انواع Anchor textual content توضیح دادم و تاکید میکنم که برای داشتن لینک پروفایل طبیعی و قوی که باعث پیشرفت سایت شما در گوگل شود باید از تمامی انواع آن استفاده کنید. دقت کنید که نیاز نیست حتما تمامی بک لینکها را به صفحه که میخواهید رتبه بگیرد ارسال کنید. بلکه بهتر است تعدادی از بک لینک ها را به صفحات مقالات سایت خود و حتی صفحه اصلی سایت ارجاع دهید.

بصورت مستقیم با صاحب سایت در تماس باشید و با واسطه برو اينجا های تبلیغاتی همکاری نکنید. با سایت هایی که بطور گسترده و عمومی اقدام به فروش لینک و پذیرش تبلیغات میکنند همکاری نکنید. تنها از سایت های مرتبط با زمینه کاری خود لینک خریداری کنید. بجای تبلیغات متنی در سایدبار یا فوتر سایت ها، از تبلیغات محتوایی و مطالب اختصاصی استفاده کنید. بجای خرید بک لینک در تمام صفحات یک سایت، در یک یا چند صفحه خاص تبلیغ کنید. نسبت لینک های خریداری شده به کل لینک های ورودی سایت کمتر از ۱۰ درصد باشد. با یک جستجوی ساده در اینترنت سایت های ایرانی و خارجی بسیاری پیدا خواهید کرد در حال فروش بک لینک با عنوان های جذاب و تاثیرگذار هستند. اگر تجربه ای در زمینه خرید بک لینک نداشته باشید و اثرات مخرب آن را ندانید ممکن است به راحتی فریب این دست سایت ها را خورده و سئو سایت خود را برای همیشه از بین ببرید.

اما اگه دنبال پیدا کردن بهترین سایت خرید بک لینک هستی میتونم بهت کمک کنم. اهمیت بک لینک چقدره؟ میخوام به زبان سایده برات بگم. و هیچکس هم تو رو نمیشناسه و حتی با تبلیغات گسترده هم باز اونجوری که باید نتیجه نمیگیری. ولی قدیمیهای بازار بیان مردانگی به خرج بدن و اسمت رو سر زبونا بندازن و بهت اعتبار بدن. اهمیت بک لینک هم دقیقا به همین شکله. فکر کن رفتی توی بازار مغازه ای رو باز کردی. یعنی سایتت که هنوز رتبه چندانی نداره، به کمک سایت های مطرح میتونه برای گوگل جلب توجه ایجاد کنه و باعث بشه سریعتر رشد کنی. این دو عنوان در قیمت بک لینک بسیار تاثیر گذاره و نماینگر پیج اتوریتی و دامین اتوریتی هست. من بهت توصیه میکنم حتما از طریق ابزارهای آنلاین هر دامنه ای رو که معرفی شده چک کنی تا مطمئن بشی که اون مقدار درج سده در سایت صحیح هست یا نه. در بسیاری از سایت های خرید بک لینک جدولی از سایت های موجود ارائه شده و معمولا جلشون چند گزینه با نام های PA و DA وجود داره. جون ممکنه این اطلاعات تقلبی باشه یا اینکه قبلا همچین رتبه ای رو داشته و در زمان فعلی دیگه نداشته باشه.

تاثیر لینک سازی در سئو سایت چیست؟

دریافت بک لینک های دائمی و قدرتمند
بک لینک ها، لینک هایی از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگر هستند. هرچه صفحات تعداد بیشتری بک لینک داشته باشند، احتمال قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل افزایش می یابد. گوگل و سایر موتورهای جستجو، هر بک لینک را به عنوان یک رای به صفحه موردنظر در نظر می گیرند . چرا بک لینک ها مهم هستند؟ هر یک از این آرا به موتورهای جستجو می گوید: “این محتوا با ارزش ، معتبر و مفید است”. بک لینک ها اساساً مانند رأی سایر وب سایت ها به صفحه ای در سایت شما است. استفاده از بک لینک در الگوریتم موتور جستجو چیز جدیدی نیست. بنابراین هرچه بیشتر از این رأی ها برخوردار باشید ، سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. در حقیقت، بک لینک پایه و اساس الگوریتم اصلی گوگل (معروف به “PageRank”) را تشکیل می دهد.

خرید بک لینک - تاثیر خرید بک لینک در رتبه بندی سایت

ایجاد لینک و بک لینک رایگان یکی از مهمترین بخش های سئو می باشد که همه روزه بسیاری از سایت ها از طریق آن مطالب خود را به صفحات اول گوگل میرسانند . به همین دلیل روش های به وجود آمده اند که به شما کمک میکنند تا بتوانید بصورت کاملا رایگان بک لینک ایجاد کنید . اما متاسفانه هزینه خریداری بک لینک بسیار بالا است و بسیاری از سایت های تازه تاسیس نمیتوانند برای خود بک لینک های با کیفیت خریداری کنند . چرا به بک لینک رایگان نیاز داریم؟ سایت های بزرگ و رقیب شما همه روزه با خریداری و ایجاد بک لینک های مختلف رتبه سایت خود در گوگل را بالا میبرند و تقریبا رسیدن به انها غیر ممکن میشود .

چرا خرید بک لینک اشتباه است؟