بازاریابی محتوا و بازاریابی محتوایی چیست؟

خرید بک لینک = جریمه گوگل! خطرات لینک سازی کلاه سیاه

در مقالات گذشته سایت آکادمی مومنی اشاره کرده ام که برای موفق شدن در گوگل فقط مقاله و محتوای خوب ملاک صفحه اول گوگل بودن نیست و باید برای محتوا و مقالات تان بک لینک بگیرید. بک لینک ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجو گوگل دارد. به همین دلیل یک مدیر سایت یا یک سئو کار یکی از کارهای که باید همیشه انجام دهد این است که بک لینک رایگان و با کیفیت برای سایت خود بسازد، ساختن بک لینک چیزی نیست که با یک روز کار کردن و یا یک تعداد ساختن بک لینک تمام شود. بک لینک گیری یک پروسه است که همیشه باید در حال انجام آن باشید. مثل تمام کارهای که یک مدیر در طول روز برای کسب و کار اینترنتی خود انجام می دهد.

بک لینک کامنتی چیستی چرایی چگونگی ایجاد - مدیر سئو

بسیاری افراد بر این باورند که بک لینک گیری را نمی توان دستی انجام داد و یا بک لینک های رایگان هیچ ارزشی ندارند. باید بک لینک بخرید تا موفق شوید. اما این گونه نیست !! این کاملا درست است که شما با خرید بک لینک یک پیشرفت چشم گیری میکنید اما به یاد داشته باشید همین کار می تواند بسیار گران برای شما تمام شود. زیرا بک لینک های که شما میخرید اگر تمدید نکنید به شدت در گوگل افت می کنید.

بحث راجع به این موضوع بسیار زیاد است و قصد دارم در آینده یک ویدیو راجع به بک لینک گیری بسازم. اما بحث من در این مقاله چیز دیگری است. و میخوام به شما بگوییم که بک لینک گیری رایگان نه تنها مضر نیست بلکه بسیار مفید نیز هست.

در این مقاله به شما سایت های را معرفی می کنم تا بتوانید با آن ها بک لینک های رایگان و بسیار ارزشمندی را برای وب سایت خود بگیرید. پس با من در این مقاله از ارزشمند همراه باشید تا لیست سایت های بک لینک رایگان را بدهم

بازاریابی محتوا و بازاریابی محتوایی چیست؟

2020-10-10



کوتاه کننده لینک (معرفی بهترین سرویس ها)

2020-10-01



8 روش جمع آوری ایمیل در سایت

2019-07-25



قیف بازاریابی یا قیف فروش (Marketing Funnel) چیست؟

2020-04-01

پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید : کاهش رتبه الکسا

ساخت بک لینگ رایگان در وبلاگ ها

یکی از روش های ساخت بک لینک رایگان استفاده از وبلاگ ها هستند. برای مثال شما چند وبلاگ در سایت های مختلف که آدرس هایشان را می گوییم ایجاد می کنید و از آنها به سایت خودتان لینک می دهید. نکته جالب این است که این وبلا گها به شما لینک فالو می دهند!!!

نکاتی را که در این روش باید توجه کنید این است که. تا می توانید طبیعی جلوه کنید. یعنی لینک های تابلوی نسازید که گوگل به راحتی پی به دستی و ساختکی بودن لینک ها ببرد.

برای ساخت بک لینک همیشه خودتان را جای گوگل بگذارید؟؟ اگر شما گوگل باشید به این لینکی که ساختید شک می کنید یا نه؟

همیشه برای بهتر جلوه دادن، برای وبلاگ های خود تولید محتوا کنید و از مطالب سایت تان کپی نکنید!! یا اگر کپی می کنید با ذکر منبع باشد. و این گونه نباشد که تمام محتوای وبلاگ شما از مطالب سایت تان با ذکر منبع باشد. از هر 5 تا پست منحصر به فردی که تولید می کنید یکی پست را می توانید از مطالب سایت خودتان بگذارید

یکی از متدهای طبیعی بودن لینک ها این است که با دامین کشور خود لینک های عالی بگیرید که در این روش می توان لینک های با دامین ملی گرفت

Blogsazan.com

Parsiblog.com

Blogfa.com

Persianblog.com

Blogsky.com

Rozblog.com

Mihanblog.com

Tebyan.net

Avablog.ir

Rasekhoon.net

لیست وبلاگ های خارجی برای ساخت بک لینک رایگان

لیستی از وبلاگ های خارجی را هم برای شما آوردم تا بتوانید در وبلاگی های خارجی هم فعالیت کنید. به نظر من شما اگر بتوانید در وبلاگ های ایرانی فعالیت عالی داشته باشید نیازی نیست در این وبلاگ ها فعالیت کنید. البته این بستگی به میزان بزرگی سایت شما نیز دارد. و اگر در این سایت ها مطالب منتشر می کنید آنها را به زبان خارجی ترجمه کنید و انتشار دهید. همچنین برای ساخت بک لینک نیز کلمات کلیدی تان را به زبان خارجی بنویسید تا برای گوگل طبیعی جلوه دهد. https://tightsjeff7.bravejournal.net/post/2021/06/12/%EF%BB%BF%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-PBN-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F /p>

edublogs.org

eklablog.com

blog.fc2.com

blogspot.com

doodlekit.com

altervista.org

hatenablog.com

over-blog.com

estranky.sk

همان طور که بالای لیست گفتم اگر شما بتوانید در وبلاگی های ایرانی فعالیت کنید خیلی بهتر است. چون دردسر و زحمت کمتری دارند. زیرا این وبلاگ ها زبان شان انگلیسی نیست و کار شما به عنوان بلاگر سخت میشود. همچنین لینک های از بلاک های فارسی میگیرید زبانش فارسی است این برای وب سایت شما که به زبان فارسی است بسیار ارزشمند است.

پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید: سئو محتوا یا محتوای سئو شده چیست؟

لیست سایت ساز یا (CMS) برای ساخت بک لینک رایگان با کیفیت

یکی از قدیمی ترین روش های ساخت بک لینک با کیفیت و رایگان، فعالیت در سایت سازها بوده است. در این سایت ساز ها می توانید بک لینک های بسیار قوی و با کیفیت بسازید که رتبه سایت شما را در گوگل بسیار جا به جا می کند.

دقت داشته باشید که زبان اینها هم انگلیسی نیست. پس در نتیجه توصیه من به شما این است که در سایت سازهای محبوب فعالیت کنید خیلی بهتر از این سایت سازها هستند

zoho.com

jimdo.com

webself.net

yolasite.com


image

webnode.com

simpsite.nl

vbulletin.com

emyspot.com

ساخت بک لینک در سایت ها باز نشر محتوا

یکی دیگر از روش های ساخت بک لینک و با کیفیت فعالیت در سایت های بازنشر محتوا هستند. این سایت های مطالب شما را در خبر گذاری های مختلف انتشار می دهد و همین باعث برند شدن شما میشود و خیلی از افراد با سایت و کسب و کار شما آشنا میشوند.

شما در این سایت ها می توانید تعداد 3 تا بک لینک داشته باشید. ولی اگر در اول کار هستید تا 3 ماه هیچ لینکی به سایت خود ندهید. چون گوگل این را خیلی می پسند و بعد از 3 ماه شروع به لینک سازی کنید و همیشه سعی کنید برند خودتان را به صفحه اول سایت تان لینک دهید

در این حوزه 2 تا سایت به شما پیشنهاد می کنم

اولی سایت ویرگول است: شما می توانید مقالات خودتان را در این سایت انتشار دهید تا افراد زیادی شما و مقاله شما را بخوانند. افرادی که حتی یک بار از سایت شما بازدید نکرده اند.

نکته بسیار جالب این است که برای مقالات که باز نشر داده اید در سایت ویرگول نیز می توانید بک لینک بگیرید و آنها نیز در گوگل رتبه بگیرند.

دومی سایت اخبار رسمی است: اخبار رسمی سایت بسیار جالبی است که مطالب شما را در جاهای مختلفی انتشار میدهد و همین موضوع باعث میشود ترافیک وب سایتتان زیاد شود و شما و کسب و کارتان دیده شوید.

پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید : تکنیک های سئو ویدیو

ساخت بک لینک رایگان و با کیفیت در سایت ها باز نشر محتوا خارجی

دقت داشته باشید برای بک لینک گرفتن در این سایت ها باید از انکتر تکست خارجی استفاده کنید و حتی خیلی از سایت ها محتوای فارسی را تایید نمی کنند. پس در نتیجه شما باید محتوای خودتان را اول تبدیل به زبان خارجی کنید و سپس در این سایت ها انتشار دهید. برای تبدیل نیز می توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید.

لیست سایت های باز نشر محتوای خارجی که می توانید بک لینک بسازید

scoop.it

penzu.com

issuewire.com

smore.com

ساخت بک لینک رایگان با کیفیت در سایت ها نظر سنجی

یک راه ساده و راه ای که اکثر سئو کاران و مدیران سایت جدی نمی گیرند ساخت بک لینک در سایت های نظر سنجی است. بسیار کار آسان و راحتی است.

لیست سایت های نظر سنجی که می توانید بک لینک بسازید

freeonlinesurveys.com

surveymonkey.com

surveygizmo.com

ساخت بک لینک با کیفیت و رایگان در سایت های سوشیال بوکمارک ها

یکی از بهترین، بی نظیرترین، روش ها انتشار مقالات سایت تان در سایت های سوشیال بوکمارک ها است. این سایت ها بخاطر ترافیکی که از تمام نقاط جهان دارند آتوریتی بسیار بالای دارند و شما می توانید بهترین و با ارزش ترین بک لینک ها را از طریق این سایت بسازید.

بهترین این سایت ها سایت Reddit است که دامین آتوریتی 99 دارد. و مزیت بسیار جالب و با ارزش این است که به شما لینک فالوو می دهد

شما می توانید تمامی مقالات سایت تان را در این سایت به انتشار بگذارید و برای تمامی آنها بک لینک بگیرید. هیچ ترسی هم از جریمه شدن گوگل نداشته باشید، زیرا گوگل می داند که کار این سایت ها اشتراک محتوا هستند.

شاید تنها مشکل این سایت این باشد که نیاز به اینترنت پرسرعت و عالی داشته باشید. زیرا ترافیک این سایت بشدت بالاست و با اینترنت های ADSL معمولی نمی توانید کار کنید و صفحات این سایت تقریبا به زور لود میشوند.

لیست سایت های سوشیال بوکمارک ها برای ساختن بک لینک با کیفیت و قوی

Dribble

Delicious

Pocket

Pearltrees

Medium

Twitter

vk.com

Pinterest

Mix

Digg

Diigo

Folkd

Fark

بک لینکPBN چیست - گروه نرم افزاری آی دِو I-dev
پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید : هاتجر یا هاتجار چیست؟

ساخت بک لینک های رایگان قوی توسط دامین و هاست رایگان

یکی دیگر از روش های که تقریبا کمتر از 10 درصد افراد انجام می دهند، این است که ساختن بک لینک رایگان قوی در هاست های رایگان است. شرکت های هاستینگی هستند که هاست رایگان ارائه می دهند. از طریق این سایت ها می توانید یک سایت با وردپرس ایجاد کنید و در آن ها تولید محتوا کنید و یا مقالات سایت تان را در آنها انتشار دهید.

مزیت این سایت ها این است که شما هیچ هزینه ای برای هاست و دامین نمی کنید. و دامین شما ساب دامین سایت هاستینگ می شود. که همین باعث می شود بک لینک با کیفیت با دامین آتوریتی بالا داشته باشید.

لیست سایت های هاستینگی که می توانید بک لینک رایگان بسازید

pcshared.com

gigfa.com

vcn.ir

ساخت بکلینک رایگان از سایت های اشتراک ویدیو

روش دیگر ساخت بک لینک رایگان و قوی استفاده از سایت های اشتراک ویدیو ایرانی و خارجی است. می توانید در پروفایل این سایت ها لینک های خودتان را بگذارید. سایت های اشتراک ویدیوی نیز هستند که می توانید در قسمت توضیحات لینک سایت خودتان یا صفحه ای از سایت تان را بگذارید.

لیست سایت های اشتراک ویدیو که می توانید بک لینک رایگان قوی بسازید

youtube.com

vimeo.com

Aparat.com

namasha.com

namayesh.com

tamasha.com

mp4.ir

dalfak.com

dinook.com

ساخت بک لینک و لینک سازی از 0 تا 100 در دیجیتال مارکتینگ مدیر سئو

inet.ir

mihanvideo.com

ساخت بک لینک رایگان در پروفایل سایت های آتوریتی بالا

یکی دیگر از روش های که توصیه به انجام آن می شود این است که در پروفایل سایت های آتوریتی بالا عضو شوید و بک لینک با کیفیت و رایگان برای سایت خود بسازید.

نکته ای که این سایت ها دارند این است که چون این سایت ها آتوریتی بالای دارند شما باید با احتیاط لینک بسازید. تا جای که می توانید طبیعی رفتار کنید. برای مثال در یک روز در 10 سایت لینک نسازید. چون در واقعیت هیچوقت این عمل انجام نمیشود. و گوگل به شما مشکوک میشود. البته نظریه دیگری نیز در این باره است که میگویند ایندکس شدن بک لینک در این سایت ها در زمان های متفاوتی رخ میدهد. پس گوگل در یک زمان این بک لینک ها را ایندکس نمی کند و مشکلی پیش نمی آید، به هر حال این هم حرفی است دیگر!!! اما شما با احتیاط رفتار کنید.

لیست سایت های آتوریتی بالا که می توانید در پروفایل آنها بک لینک رایگان باکیفیت بسازید

http://www.ask.fm

dribbble.com

ello.co

imgur.com

instapaper.com

http://www.scribd.com

rediff.com

disqus.com

ted.com

livejournal.com


image

last.fm

soundcloud.com

deviantart.com

myfolio.com

quora.com

klout.com

fiverr.com

github.com

skillpages.com

issuu.com

behance.net

reverbnation.com

screencast.com

sheknows.com

siftery.com

پیشنهاد میکنم این مقاله را هم بخوانید : چگونه حجم عکس را کم کنیم

جمع بندی و کلام آخر

ممنون که مثل همیشه با من در این مقاله همراه بودید، امیدوارم از این مقاله بی نظیر و عالی نهایت استفاده را برده باشید و یا این بک لینک ها جایگاه سایت تان را در گوگل به جایگاهی که دوست دارید برساند.

بک لینک PBN - مدیر سئو

به عنوان کلام آخر همیشه وقتی می خواهید بک لینکی بسازید خودتان را جای گوگل بگذارید و تا جای که امکان دارد طبیعی رفتار کنید. ساختن بک لینک اشتباه می توانید یک کسب و کار را نابود کند. پس نهایت دقت را داشته باشید و همیشه با احتیاط عمل کنید. افراد بسیار زیادی را دیده ام که در سایت های خارجی از انکر تکست های فارسی استفاده می کنند و یا حتی از انکر تکست استفاده می کنند. وقتی شما می خواهید یک سایت را معرفی کنید هیچوقت از انکر تکست استفاده نمی کنید. کاری که می کنید این است که اسم سایت را می نویسید و لینک آن سایت را در زیرش می گذارید.

مدیر سئو - تاثیر لینک نوفالوو در سئو سایت چقدر است؟