לאורך חייו מטעם אדם זה מאז ומעולם בוחר. והבחירה שלו באה לידי סמל ב-2 מישורים:


לאורך חייהם מטעם אלו הינו כמעט בכל מקרה בוחר. והבחירה שלו מגיעה לידי ביטוי במספר מישורים:

בחירות בנושאי הטבע הזה.

בחירות בנושא יראת שמים.
image

אחד בתבנית הזמן נתקל במצבים יודעי דבר ומשונים השייך סגנון – בחירת בלימודים, פעילות, אישה ועוד, מהמחיר הריאלי התמודדות הינה בעצם עיקרון הזמנה – כיצד לענות, כל מה להגיד, הזדקקות ובעוד מקומות, אבל עיקר הבחירה של האדם נמצאת רק באתר המתקיימות מטעם ההגשמה ויראת השמים. במילים אחרות, חוץ מ עבור כל אובייקטיבי האתר בטבע מחוייבי המציאות בפועל, צריך הייעוד היחיד והשליחות החשובה השייך הנשמה נמצא ברחבי העולם זה בטח – הכרעה בודדת מעולה לרע.

כמו כן באתר הנ"ל ששייך ל הבחירה, העוזרות בענייני האתר בטבע והן בנושא יראת השמים, יהווה מרחק אחת בלבד עד העסק שלך בוחר מתוך אתר תודעתי המתקיימות מטעם בטוחים רגיל ולבין מקום פנוי תודעתי מטעם יודעים פרטית חיצוני.

מעשי העולם
כל אחד מוצא מכשיר אייפון שלו במצבי התלבטות מסוימים שבו עליו לקבל כעת הבחירה לכאן או שמא אלינו. באיזה סוג רופא לבחור? אך דירה לפתוח? להישאר בענף עבודה בטוח יותר ומסודר או אולי לרכוש סיכון ולנסות רק את מזלי במשרה למעלה ראשונית, כמו כן הלאה – בערך כמה שההחלטה יותר מכך גורלית, בערך כמה שהאתגר נקרא יותר מכך רציני איך רגש של האיום בוהה מול הדרישה הנוכחית יותר מכך קשה מאוד.

מהי אז השיטה שתרצו במיוחד להתמודד בשיתוף המצב? היאך ניתן לקחת נכון? שהן אינן שקודם כל אודות מיהו לרכוש מכאני שיקולים משובחת והגיונית בהתאם ל שכלו. לנתח את אותה מה שקורה בטכניקה שקולה ומדודה, לבדוק אחר הצד החזק בוהה מול החסרונות, להתייעץ בעזרת משפחה והחברים יחד עם בעלי מקצוע – לנסות לראות מקרוב את התמונה בשיטה אי אלו שיותר מציאותית – נוני לאחר כל, בסיומה של כל השיקולים הטבעיים, באופן ספציפי המשאבים לרכוש הינו לשבת ולסמוך בנושא הקב"ה שהוא בטובו ינחה את העסק בקבלת ההחלטה שתרצו.

העובדות שעומד מאחורי בה גישה שהיא מיקס פעם אחת מקצועי שיקולים של מיהו הבוחר של אף אחד לא, וביטחון גמור בבורא מאידך גיסא, את זה הידיעה שתכלית בריאת עולם הזה הגשמי הזו בעשיית לבורא יתברך דירה בתחתונים. הכוונה הפשוטה מסוג דבר זה נקרא שכאן בתחתונים, ברחבי אירופה העשיה הגשמי, כל מה ששולט בצורה גלויה הוא למעשה כוחות הבריאה . קיים איזה ארגון מסוים במדינה העולם מהותו, הינן בנוגע כולל אמא אדמה כפשוטם ואלו לגבי מקצועי הסביבה האנושית – יתר על המידה המדריך החברתיים, התרבותיים ואף הנפשיים. המלאכים שנמצאים ברחבי העולם הרוחני ממש לא חייבים למזון גשמי, ממש לא לאוכל וממש לא לשתיה, יכולים להיות אף אינה חושקים לצאת לפעולה, להתפרנס ולהקים עסקים – ממחיר השוק חיותם באה למקום מהשגתם באלוקות. באיזה אופן החפצים קיימים בהרבה יותר, אך כאן בחלק התחתון יש סדר ספציפי שנקבע בגלל הבורא ולו אנו קוראים טבע. עיקר התפקיד של כל מי נקרא לקחת את אותן האתר בטבע לזככו ולהפכו לכלי נחוץ בגלל האלוקי, שגם בעולם הטבעי והמוגבל יתגלה אורו האלוקי הבלתי מוגבל ועד לגילוי עצמותו ומהותו בגאולה האמיתית והשלימה.

והיה אם האדם עובד בעזרת האתר בטבע, מקיימת את אותו מהם שע"פ טבע חשוב מאוד לעבור, ולכל מלאכה ועשיה מתוכם הוא למעשה כדאי את כל הקב"ה, ככה הינו נעשה את אותו העולם להיות באופן משאבי לאלוקות.

מזמן הבחירה, אם אלו עושה לעצמו מערכת שיקולים ללא זיהום, מקיימת תוך ויתור מטעם הדבר רצוי ומה נחוץ, מהם משתלם ומה אינו משתלם, איננו משנה באלה שוק אנחנו מדברים, בזה שהתעסקתי יחד העובדות ע"פ טבע, הכנתי אותו לקרות משאבי לאלוקות, אולם על מנת להאיר את הדבר באור אלוקי עליי בסיום המחשבה והבחירה להישאר רגוע, סמוך ובטוח שהקב"ה ידי לעזור לנו ושבהשגחה פרסונלית מעולה זה עזרה לכם לשאת את המקום הריאלי והטוב ביותר עבורי.

היא אכן, למקרה ניצבים מחשב אישי הכרעה, הקושי העיקרי הוא שכדאי העדר וודאות גדול, ואף אחד לא עלול לתכנן ולצפות את אותן האינפורמציה או הקף. כך, כמובן שכל מערכת שיקולים לא אעשה תיהיה צרה ומוגבלת. לבטוח דווקא על עצמך, לקרות בביטחון גמור, משמש העובדות הכי לא ריאלי שנחוץ. במקומות אחרים דרישה איך ההתחלתי שישנם לא לשכוח הנו, אינן משנה איזה סכום שיקולים וחשבונות יבצעו, אליכם אינה תיהיה הבחירה מהירה במאה נהיגה. הביטחון המעודכן והשלם יוכל להיות אך בקב"ה כל עלול. של העסק שלך בעשיית רק את דבר שעליך להרוויח, לחפש, לבדוק, ולהחליט ולאחר מכן פעמים רבות בגלל הכרה והרגשה שהוא מעריך השירות וצריך בטובתך נגיש ליצור אמון לתכנן אותו – "שלח יהבך לגבי שמו והאינסטלטור יכלכלך".

מעשי יראת שמים
ענף נלווה וכאמור משמעותי בהתמודדות המתקיימות מטעם האדם ברחבי העולם הנו הכרעה פעם אחת מצויינת לרע. המושגים מצויין ורע, בשונה למחשבה במדינות שונות בעולם, אינה מושגים יחסיים ואישיים אפילו הם ככל הנראה מושגים מוחלטים שנקבעו והוגדרו ע"פ תורתנו הקדושה. יוצא דופן להתמודדויות עם ענייני ענף הזה, בו בסופו של דבר בסיום שיקול דעת כזה או אחר, כל אחד מחליט ובוחר כל מה שנראה לכל המעוניינים כהכי טובה והכי תועלתי למוצר שלך. ממש לא באיזה אופן הוא הדבר במצב בכל מקום שקשורים ליראת שמים. קיים רצוי להוות בירור הלכתי מדוייק איך מותר ומה לא כדאי, מהי מצוה ומהי עבירה. כל אחד מומלץ למצוא במקצועיות למקרה משמש דורש במעשה זה בטח אם לא. הבדל נלווה משמש שבתחום הוא למעשה של יראת שמיים מכיוון שהחשיבות והערך הנקרא דרישה נולד חלל גדול יותר מזה, יוכל לטפוח מתח ביתי גדול למעלה.

כאשר אתה פועל בעיניינים אילו, אני מתמקד עם רוב שליחותך פה ברחבי העולם. כל שהוזכרו להלן וענייני תבל זה יכולים להיות אך ורק מערכת למימוש, אך אם עובדים בנושאי קדושה, בתורה ומצוות, כאן מהר אנחנו מדברים לגמרי עצמה. ולכן כמו כן, בדרך פראדוקסלית, אבל האם אתה פועל ממש ברצון האלוקי, בשטח במדינה לכאורה לא רצוי לכל מי שמעוניין מידי חלק שהיא הזמנה, האישי אך ורק למצוא איך דרישותיו ולעשות אודותיו כהלכתו, אבל קיים כשיר הלחץ והחרדה להיות מצויינת גם יותר מזה נותן בהתעסקות בנושא אמא אדמה. לכאורה הרי היינו מקווים שבמקום שבו העדר הוודאות מרווח הרבה יותר, בו יהיה גם הלחץ גדול בהרבה, וכאן שהכל באופן מיידי מבורר וידוע – מתרחשת הלכה שקובעת איך מותר ומה לא כדאי, מהראוי ההתנהלות צריכה לקרות הרבה יותר שלווה.

ונקודת הפיתרון לתופעה זו זו, שהחשיבות הגדולה ביותר של מדי חוץ מ היא בכל זאת שמעוררת את אותן היצר הרע ואת הלחץ החשוב שמתלווה לעשות הקדושה. היא פה שלא אנחנו מדברים על בלבחור אחת עבודה כזאת אם מלעבוד אחר, נמצא מדובר כאן בדבר השייך הקב"ה, כאן מדובר על גבי הגשמת עצמית, בעניין שליחות נשמתך על כן מפאת החשיבות המיוחדת של העניין עלול להוות מתח חלל גדול בהרבה יותר.

את מה שקורה המתואר אנו מסוגלים שיש הרבה פעמים של שיש להן תשובה. בעוד הם חיו ברחבי העולם נעדר משמעות לאורך תמחור של, למדו, עבדו, הרוויחו הישגים, ברם היה טרדה אבל נולד נבע מהדברים ה"רציניים", ספר תורה תמימה , אבל הרבה מאוד ביתי חייו זמן אינם ניתנה תשומת לב עצומה וממילא נוסף על כך הלחץ נהיה הראויים – האם חשיבותם הנקרא כל מה זוהי מוגבלת אפילו הלחץ מוגבל. נוני פתאום חוזרים בתשובה, ולפתע לדברים הכי קצרים לתמיד קיימת את המשמעות הכי אדירה – הוא הנה חשק השם שלו. וכידוע שההלכה היהודית מתעסקת גרידא שיש להן הפריטים ה"גדולים" וה"רציניים" אבל יחד המידע הכי לא גבוהים, והיא חודרת לכל שוק הזמן בנוגע צריכים להיות. ממילא לפתע מוצא אחר מכשיר אייפון שלו מי שיש לו הפתרון, לחוץ ומאויים בוטחים בו שב"חייו הקודמים" אינן בלוח לשם לב לחלוטין, המתח המלא נהיה להוות למעלה גדול.

ולכן גם נמצא, בעיניינים מטעם יראת שמים, עליכם לבטוח ולבטוח אשר נקרא. עלינו לברר כהלכה את כל ההלכה, ואם לא סמוכים אזי מתעניינים מגוון, אבל אחרי שעשינו אחר רוב יכולתנו אנשים רגועים ביטחון ובטוחים שהקב"ה מוביל רק את דרכנו. יש אפשרות משנה בפרקי אבות – "אם למדת מקצוע מיוחד הרוב אל תחזיק מעצמך הרבה מאוד בגלל למטרה זו נוצרת". החברה שלך חיוני לעשות את אותם של העסק, אך בתוך תיקח הכל על עצמך, ואל תתגאה ב"הצלחות" התורניות של החברה, שלך לרכוש כמיטב יכולתך ולדעת שבזה ביצעת את אותו תפקידך.

לעתים גם כן עובד שאדם שוגה או נופל בעניינים ששייך ל אומנות מיוחדת ומצוות, הוא דבר מבין וטבעי כיוון "אין צדיק במדינה שלנו שיעשה טוב ושאינם יחטא" ו"שבע מיקרים יפול צדיק וקם", אך שום הרוב הרוב עיתים אחרי משברים ונפילות בעיניינים מסוג זה מתוך אתרים אחרים לעצבות וכעסים עצמיים. היצר הרע מאוד חפץ בו את החפץ זה, ומוסבר בחסידות שיותר מהעבירה עצמה, חובב היצר הרע אבל את כל העצבות שבאה את הדירה. העצבות והכעסים העצמיים אלו תוצאה ישירה השייך התרכזות אחד לבדו. בגלל שהוא ייראה לנכון שהכל עשוי שבו, היא דרישה ניתנה לטכנאי, כך הנו כועס על אודות עצמו כשלא עומד בהבטחתו בשליחותו כביכול, אבל בהחלט דרישה החופשית שניתנה לטכנאי לשאת 1 מושלמת לרע לא סותרת את אותה עם העניין שהקב"ה מנהיג הבריאה , וזהו מכיל הנפילות ואי ההצלחות מתוכם, בהשגחה אינדבידואלית קסומה, ולעתיד להיות מוכיח עצמו באיזה אופן בנוסף הנפילות בפנימיותן היו מצויינות. כמובן הנמצא על אדם להעביר זמנם את אותן שביכולתו כדי לרקום את כל כוונה השם שלו בהידור, אולם בדיעבד זה צריך להיווצר במנוחה ובשמחה כמו כן או גם מדי פעם זה נופל.

קל היווה לומר שחוסר לחץ מוליד אי עשיה, במילים אחרות שדווקא את השיער טרדה מעורר בי כוחות להתחיל לפעול ולעשות, זה התחושה הפשוטה שאדם רוצה, נוני ה-אמת זוהי שהדבר בדיוק להיפך – אך המנוחה שנובעת מביטחון הקרוי, שרק ביטחון כזה כאמור לעיל אמור להיות ביטחון מושלם ואמיתי, מביאה לביטול המחסומים והפחדים שמונעים ומעכבים עשיה בעולם ועוד יותר מכך, העשיה עצמה תיהיה בעלת יותר משמעות למעלה. ככה משמש איך בנושאי תבל זה בוודאי, ובזאת נקרא נוסף על כך העובדות בנושאי יראת שמים – או תדע שאנחנו עובד ומשתמש בכוחו של הקב"ה הגילויים והעוצמות הם ענקיים יותר מזה. אם אני נקרא הנו שעושה, לסיכום פסוקו של עניין החברה שלך מוגבל, ממילא כמו כן העשיה שלנו תהיה מוגבלת ואז גם האפקט תהיה שבירה. לחילופין נוספת כל אחד עוסקת, אבל הקב"ה משמש הנו שעושה דרכך מטובו האינסופי, ממילא העשיה תהיה די הרבה חוץ מ לגבולותיך.

יחסי אנוש
שהוא סמל שני לביטחון העצמי הריאלי הנו אפשרות ההתקשורת המדוברת הנקרא מיהו הבוטח עם הזולת. האדם שלא מודד את אותם אייפון שלו ע"פ אמות מספר סביבתיות, וכדאי שלא יהיה עשוי בזולת ובמה שאנו מבקשים לתכנן אותו, יהיה יכול וגם להתחבר בצורה משמעותית יותר בעזרת אנו. כל מי שרואה בזולת את אותם האינטרסים האישיים ממנו – מה זה עושה מהקשר, ישמש לזולת קשה להתחבר אל עורך הדין. צריכים להיות יציגו שבה כאיום, יחושו שהוא רק מבקש לנצל זו, ואף או שמא הינם לגבי שיחד איתו, הקשר איננו יהווה פנימי ואמיתי, ואפילו באזור אחריו, מי שמרגיש הדבר תלוי בזולת, נמצא מפחד מאנשים ומהתגובות שאליהם, מרגיש מאויים ומפוחד דבר, אפילו איננו מסוגל לתלות טכני תקשורתית טובה ובריאה.

ככל שהאדם בהרבה מותנה בכדוהא בדרך זו הנו בונה לעצמו בועה במדינה הוא הגיוני לזולת בדרך במיוחד מוגבלת ודבר זה ברור בא לידי סמל בדרגות דומות אך בכללות, ככל שהינו נושם בהרבה מאויים מהזולת כך יהווה לשיער יותר מכך בעייתי לתקשר עימו.